int1אתם גרים בבית משותף ורוצים להעלות את רמת האבטחה שממנה נהנים כל השכנים? אם כך, האפשרות של התקנת קודן לאינטרקום היא אפשרות שבהחלט כדאי לכם לשקול בחיוב ולהעלות אותה בישיבת ועד הבית הבאה.

קודן לאינטרקום זו שיטה טובה מאוד להעלאת רמת הבטיחות בבניין, כי למעשה רק מי שיכיר את הסיסמא יוכל לעבור דרך דלת עם קודן כניסה לבניין. זו הזדמנות מצוינת להרחיק ונדליסטים והקודן יוכל בהחלט לחסוך לכם הוצאות עתידיות רבות. באמצעות התקנת קודנים, תוכלו להרחיק אותם אחת ולתמיד.

קודנים בכניסה לבניין: הקץ להטרדות

יתרון נוסף ממנו נהנים דיירים שכבר החליטו להתקין קודן אינטרקום הוא העובדה שלמעשה לא צריך יותר לזכור לקחת את המפתח ללובי. בוודאי קרה גם לכם ששכחתם את המפתח שלכם וזמזמתם לשכן כדי לבקש ממנו שיפתח עבורכם את הדלת (ואולי גם הטרדתם אותו בשעה שלא התאימה לו). אם אתם רוצים להימנע ממצבים כאלו בעתיד, הרי שקודן כניסה נוצר בדיוק עבורכם. בעזרת קודן כניסה תמנעו אף פריצות, תוכלו לשדרג את הכניסה בעזרת מצלמת אבטחה והרי לכם אבטחה מושלמת לבניין. התקנת מערכת קודנים לכניסה לבניין הינו עניין שבשגרה, פשוט למדי וזהו נתיב אשר מוכיח את עצמו בתקציב זול יחסית בתור פתרון יעיל שמומלץ לכולם לאמץ.

התקנה מקצועית של קודנים

אם שאלתם את עצמכם מה יעשו שומרי שבת עם מערכות שיש בהן קודן לכניסה, הרי שכדאי שתדעו שמערכות כאלה אפשר לפתוח גם עם מפתח רגיל. לכן אופן השימוש למעשה נתון לשיקול דעתו של המורשה להיכנס – האם להשתמש בקודן או במפתח שברשותו. מערכת אינטרקום ומערכות שונות של קודן לכניסה מהווים פתרון לכל דייר. כל מה שאתם צריכים לברר הוא – מאיזו חברה הייתם רוצים להזמין את השירות של התקנת מערכת עם קודן כניסה.
חברת 'שפע פתרונות טכנולוגיים' הינה מומחית בפתרונות אבטחה ובקרה מבוססי טכנולוגיה מתקדמת ומספקת לכם התקנה כמו גם מגוון רחב של מוצרים.

רוצים עוד מידע בנושא? נשמח לעמוד לשירותכם

callus

 

Call Now Button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות